dimecres, 11 d’agost del 2021

Samaritans, una cançó dels Idles

SAMARITANS

 

Vinga, amunt

Seu aquí

El cap ben alt

La tita, a lloc

Mitjons amunt

No ploris

Fot-li, que és de Reus

Aquí, quietó

 

Fot-li ous, em deia

Fot-li ous

 

Vinga, amunt

Seu aquí

El cap ben alt

La tita, a lloc

Mitjons amunt

No ploris

Fot-li, que és de Reus

Res de ploricons

 

Fot-li ous, em deia

Fot-li ous

 

La màscara de la masculinitat

És una màscara, que a mi, m’està portant

 

Fot-li ous, em deia

Fot-li ous

 

Soc un noi de debò

Un noi, i puc plorar

M’estimo molt

i ho vull intentar

 

És per ‘xò, que mai veus ton pare plorant

Vaig besar un paio i molava

 

IDLES

Versió d’Òscar Rocabert

Vídeo a Youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=si2pZRifgIo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada